Si no veus correctament el Newsletter, fes click aquí. Ver en Castellano
Concert solidari a la Sala Luz de Gas

Vine al concert solidari,
a la Sala Luz de Gas

El proper 14 de maig tindrà lloc un nou concert solidari per recollir fons en favor de l'entitat. L'acte, organitzat pel grup Porfinviernes, es farà a la coneguda sala Luz de Gas de Barcelona (C. Muntaner, 246) a les 21 hores. El preu de l'entrada és de només 15€.

Els fons recaptats es destinaran a impulsar el programa de salut bucodental realitzat per l'Associació ADADI amb qui Finestrelles va signar un conveni de col·laboració el passat mes de gener per desenvolupar un pla de prevenció i promoció d'hàbits saludables.

El repertori del grup Porfinviernes consta de versions de cançons conegudes d'artistes nacionals i estrangers de diversos gèneres.

Ja podeu reservar la vostra entrada trucant al 93 371 34 41 o les podeu adquirir directament a la Fundació.

També hi ha una "Fila 0"
(Compte bancari: 2100-0555-340202162137).

Mireu què hem preparat per St Jordi!

Mireu què hem preparat
per Sant Jordi!

Us convidem a viure i a participar amb nosaltres d'aquesta Diada tan entranyable. Com és habitual, instal·larem dos punts de venda: un a la Plaça Sta. Magdalena d'Esplugues i l'altre al carrer Melcior Llavinés, al costat de l'accés al taller.

A més de les roses de ceràmica, de sabó i les naturals, podreu trobar alguns articles nous, com les espelmes en forma de rosa i les agulles i dracs de feltre, entre d'altres.

Volem destacar que enguany continuem amb la participació i col·laboració de l'Hospital de Barcelona SCIAS, que ens ha encarregat l'elaboració dels obsequis que ofereix als seus pacients aquest dia, i també amb la de la nostra entranyable companyia veïna Nestlé, que ens permetrà establir un punt de venda a l'interior de les seves instal·lacions.

Finestrelles
Fundación Barraquer revisa els nostres ulls

Fundación Barraquer revisa
els nostres ulls

Aquest mes d'abril han començat les revisions oftalmològiques als nostres usuaris per part de Fundación Barraquer.

La revisió s'inscriu en el nou marc de col·laboració fruit del conveni signat el gener passat que preveu també preus especials per altres tractaments, consell expert per impulsar el programa de prevenció i promoció d'hàbits saludables i una intervenció quirúrgica anual gratuïta per a usuaris amb recursos limitats, alhora que també s'impulsarà la recerca.

En les revisions fetes fins ara no s'ha detectat cap afecció greu, però sí ha servit per diagnosticar, per exemple, un principi de cataractes o la necessitat d'ulleres en algun altre cas. Des d'aquí volem agrair a la Dra. Barraquer i el seu equip l'interès i el tracte encantador rebut per part del personal desplaçat fins a Finestrelles.

En marxa la sala multisensorial

Volem compartir amb vosaltres la gran il•lusió que ens fa haver finalitzat la instal·lació de la nostra sala multisensorial, un espai on la persona podrà trobar un entorn amb múltiples entrades sensorials amb l'objectiu de poder millorar la seva qualitat de vida.

Aquest ha estat un projecte fet realitat gràcies a l'estret suport i les aportacions econòmiques de Rotary Club Barcelona Europa i Fundació Telefónica. D'ara en endavant, aquesta serà una proposta addicional de gran valor per cercar un millor benestar de les persones a tots els nivells (físic, emocional, cognitiu i psicològic), independentment de les seves capacitats diferents.

Per assegurar-te que les nostres informacions arribin sempre a la teva bústia d'entrada, si-us-plau afegeix newsletter@fundaciofinestrelles.com a la teva llibreta d'adreces.

Si vols donar-te de baixa, envia'ns un mail amb l'assumpte "Baixa Newsletter" a aquest correu:
info@fundaciofinestrelles.com

AVÍS LEGAL: La informació continguda en aquest missatge de correu electrònic és confidencial i pot incloure dades de caràcter reservat. Aquesta informació va dirigida únicament al seu destinatari. L’accés o el seu ús per part d'una altra persona no autoritzada pot ésser il•legal. Si no és Vostè la persona destinatària, si us plau, esborreu-ne el contingut.

AVISO LEGAL: La información contenida en este mensaje de correo electrónico es confidencial y puede revestir el carácter de reservada. Está destinada exclusivamente a su destinatario. El acceso o uso de este mensaje, por parte de cualquier otra persona que no esté autorizada, pueden ser ilegales. Si no es Ud. la persona destinataria, le rogamos que proceda a eliminar su contenido.

PAbans d'imprimir aquest correu pensi en si és necessari. EL medi ambient és cosa de tots.
Antes de imprimir este correo electrónico piense bien si es necesario hacerlo: El medioambiente es cosa de todos