Si no veus correctament el Newsletter, fes click aquí. Ver en Castellano

Voleu celebrar Sant Jordi amb nosaltres?

Amb motiu de la diada de Sant Jordi hem organitzat diverses activitats que esperem compartir amb vosaltres: instal·larem dos punts de venda a Esplugues (a la plaça Sta. Magdalena i davant de Finestrelles) on podreu trobar roses de sabó, de ceràmica, roses al natural i també punts de llibre. A més a més, hem organitzat un concurs de fotografia i activitats de sensibilització amb les escoles amb qui ja col·laborem: un concert a l'escola Garbí i la representació de la llegenda de St. Jordi per part de l'Escola Joan XXIII. Us convidem a viure i a participar amb nosaltres d'aquesta diada tan bonica.

Entrenem al costat d'esportistes d'elit!

Des del mes passat l'equip de bàsquet realitza els seus entrenaments setmanals a les instal·lacions de la Residència Blume, propietat del Departament d'Esports de la Generalitat, situades davant de la Fundació. Ara, els nostres 14 jugadors ja poden gaudir de les mides d'una pista reglamentària, fet que potenciarà una millora, entre d'altres, de la seva condició física. És important destacar el caràcter normalitzador d'aquest espai, doncs estem envoltats de joves esportistes d'elit, els quals també realitzen els seus entrenaments en les mateixes instal·lacions. Així doncs, amb aquest gran pas, s'ha aconseguit que els esportistes augmentin la motivació en un espai inclusiu que els incentiva a mantenir l'esforç.

30 alumnes de l'Escola Joan XXIII a casa nostra.

Trenta alumnes de l'Escola Joan XXIII de l'Hospitalet del Llobregat estan treballant a casa nostra un projecte per conèixer la realitat de les persones amb discapacitat intel·lectual i la tasca social que realitzen entitats com Finestrelles. Els participants són estudiants de segon curs de grau superior d'educació infantil, d'entre 18 i 25 anys. En total, es faran una desena de trobades que inclouen sessions amb els nostres usuaris i també reunions de reflexió només amb les alumnes, per tal de donar resposta a dubtes i inquietuds.

Bon viatge a l'Argentina, Fernanda!

Volem fer un esment especial a la nostra amiga Fernanda, que ha marxat a l'Argentina. Usuària del servei de teràpia ocupacional des de fa gairebé sis anys, ens ha deixat per viure al seu país d'origen que tant s'estima. Hem compartit amb ella moltes experiències, que recordarem sempre, en especial els molts amics i amigues que ha fet a casa nostra al llarg d'aquest temps. La Fernanda és una noia sensible i emotiva, i deixar la nostra companyia li ha afectat una mica, igual que a nosaltres. Però ens alegrem que per fi retrobi la seva terra i per això li enviem molts ànims!

Nou estudi en nutrició.

Arrel dels bons resultats obtinguts amb la implementació del servei de seguiment nutricional als usuaris de la Fundació, donem un pas endavant engegant un nou projecte. Es tracta d'un estudi multicèntric amb un disseny multi disciplinar, social-sanitari que pretén confirmar que tenir establert un programa d'intervenció nutricional en un centre de persones amb discapacitat intel·lectual pot millorar l'estat de salut i la qualitat de vida d'aquests. Dues-centes persones amb discapacitat intel·lectual i en situació de sobrepès, de tota Catalunya, participaran en l'estudi que, promogut conjuntament amb la Federació DINCAT i patrocinat per Nestlé España i DINCAT, serà desenvolupat per professionals del Consorci Sanitari Integral experts en aquesta temàtica.

Per assegurar-te que les nostres informacions arribin sempre a la teva bústia d'entrada, si-us-plau afegeix newsletter@fundaciofinestrelles.com a la teva llibreta d'adreces.

Si vols donar-te de baixa, envia'ns un mail amb l'assumpte "Baixa Newsletter" a aquest correu:
info@fundaciofinestrelles.com

Fundació Finestrelles

Carrer Sometents, 46-54 08950
Esplugues de Llobregat (Barcelona)
Telf. 93 371 34 41

info@fundaciofinestrelles.com