Si no veus correctament el Newsletter, fes click aquí. Ver en Castellano
Fundació Barraquer, Nando Peretti i Rotary Club amb Finestrelles

Aquesta setmana hem signat un conveni de col·laboració amb Fundació Barraquer a través del qual la clínica oferirà gratuïtament revisions oftalmològiques periòdiques, consell expert i una intervenció quirúrgica per a usuaris amb recursos limitats. Alhora, també s'impulsarà la recerca, entre d'altres iniciatives.

A través del conveni amb la Fundació Nando Peretti, s'ha pogut acabar el projecte per adaptar part de l'equipament de la llar-residència a les noves necessitats que genera l'envelliment dels nostres usuaris: un carro de dutxa per a persones dependents i una grua bipedestadora.

Finalment, gràcies a un nou acord amb Rotary Club d'Esplugues, aquesta entitat farà front a les factures de manteniment de Finestrelles: elèctric, tèrmic i energia solar, durant tot el proper any.

Sumem sinèrgies amb Fundació Gandhi

Ampliem activitat, sumem sinèrgies

El passat desembre la nostra Fundació va signar un acord de col·laboració amb la Fundació Gandhi per donar recolzament en la seva gestió i buscar sinèrgies conjuntes. La Fundació Gandhi ofereix atenció residencial i teràpia ocupacional a 20 usuaris amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament. L'entitat està situada a l'Anoia, a la la localitat de la Torre de Claramunt.

Finestrelles
Finestrelles rep el Premi a la investigació de la Fundació Agrupació

La nostra Fundació ha estat premiada pel projecte de recerca "Efectes del suport nutricional sobre els paràmetres nutricionals i la qualitat de vida en persones amb discapacitat intel·lectual que presenten obesitat" dins la VII convocatòria de la Fundació Agrupació.

L'objectiu de l'estudi és aconseguir que aquelles persones que tenen sobrepès o obesitat mantinguin o disminueixin el pes, determinar la prevalença dels diferents estats nutricionals segons cada etiologia i valorar la disminució de pes en el risc cardiovascular, a més dels hàbits dietètics, d'activitat física i de qualitat de la persona.

El President de la Fundació Finestrelles, Dr. Lluís Monset, va rebre el guardó per part del President de la Fundació Agrupació, Josep Lluís Vilaseca, en un acte presidit pel Conseller de la Presidència de la Generalitat, Francesc Homs.

Donatiu de

Donatiu de "CAMICS"

El passat mes d'octubre, Finestrelles va rebre la visita d'uns nous amics, els "CAMICS", un grup format per Carles i Conchita Camí i un centenar d'amics més, entre els quals figura un dels patrons de la Fundació, el Sr. Fernando i Anne González Florenzano.

Després de fer una visita per les instal·lacions ens van fer lliurament d'una donació econòmica de gairebé 6.000 euros reunits a través d'una festa particular; xifra que contribuirà a finançar l'activitat de Teràpia Assistida amb Animals.

Nou vídeo amb l'entrenador de bàsquet del Barça

Des d'aquí volem agrair la desinteressada participació de l'entrenador de bàsquet del F.C. Barcelona, Xavi Pasqual, en el darrer vídeo que hem elaborat des de la Fundació.

Ja l'heu visionat?

Veureu el valor de l'esforç constant dels nostres noies i noies en la pràctica d'aquest esport. També volem donar les gràcies al realitzador Eduard Pasquín, que es va prestar de manera voluntària a elaborar aquest vídeo.

Celebrem el 80è aniversari de la Montse!

La Montse Font, la més veterana de les nostres usuàries, va complir 80 anys el passat mes de desembre. Des d'aquí volem felicitar-la novament! La Montse és usuària de la llar-residència des de fa més de 10 anys i ens sentim orgullosos d'haver compartit tots aquests anys amb ella. La seva energia i vitalitat ens demostren com es pot envellir bé.

Per això des de Finestrelles seguim treballant per adaptar els nostres serveis a les noves demandes que puguin sorgir i adequant els programes a les necessitats específiques de cada persona.

Per assegurar-te que les nostres informacions arribin sempre a la teva bústia d'entrada, si-us-plau afegeix newsletter@fundaciofinestrelles.com a la teva llibreta d'adreces.

Si vols donar-te de baixa, envia'ns un mail amb l'assumpte "Baixa Newsletter" a aquest correu:
info@fundaciofinestrelles.com

AVÍS LEGAL: La informació continguda en aquest missatge de correu electrònic és confidencial i pot incloure dades de caràcter reservat. Aquesta informació va dirigida únicament al seu destinatari. L’accés o el seu ús per part d'una altra persona no autoritzada pot ésser il•legal. Si no és Vostè la persona destinatària, si us plau, esborreu-ne el contingut.

AVISO LEGAL: La información contenida en este mensaje de correo electrónico es confidencial y puede revestir el carácter de reservada. Está destinada exclusivamente a su destinatario. El acceso o uso de este mensaje, por parte de cualquier otra persona que no esté autorizada, pueden ser ilegales. Si no es Ud. la persona destinataria, le rogamos que proceda a eliminar su contenido.

PAbans d'imprimir aquest correu pensi en si és necessari. EL medi ambient és cosa de tots.
Antes de imprimir este correo electrónico piense bien si es necesario hacerlo: El medioambiente es cosa de todos