Si no veus correctament el Newsletter, fes click aquí. Ver en Castellano

Els nois i noies de Finestrelles fan de "profes" a la universitat

En Marçal, la Mª Ángeles, la Lucía, la Stephanie i la Montse van realitzar, fa unes setmanes, una xerrada a la facultat d'Educació Social de la Universitat de Barcelona. La presentació es va emmarcar dins l'assignatura optativa "Salut mental i discapacitat" de quart curs i va servir per explicar quina feina fem des de la Fundació. Aquesta activitat està contextualitzada dintre del projecte de pràctiques d'una de les nostres alumnes en pràctiques anomenat "Formem a futurs educadors". El fet d'estar presents a la facultat ha possibilitat treballar directament la inclusió social d'una forma activa i ha permès als nostres "professors" donar a conèixer una realitat explicada pels seus propis protagonistes.

Visita de l'entitat francesa Foyer de Vie du Montcalm

Abans d'acabar l'any, l'entitat francesa Foyer de Vie du Montcalm que treballa amb persones amb discapacitat intel·lectual, va visitar Finestrelles. Foyer de Vie du Montcalm ofereix servei de llar i taller a un total de 26 usuaris en el petit poble d'Auzat, de 600 habitants, situat a la zona pirinenca. El grup de visitants estava format pel director, tres dels usuaris, dos membres del patronat i altres treballadors del centre. Durant la visita es van interessar per gran diversitat de qüestions com la historia de la Fundació, les relacions amb l'administració pública o els nostres programes, entre d'altres. Abans de marxar ens van convidar a visitar la seva entitat i ens van obsequiar amb un petit lot de productes del seu taller.

Voleu fer una donació en espècies?

Recentment, la Fundació ha rebut una coberteria nova de 60 peces per part del Rotary Pedralbes que es destinarà al menjador del centre. També hem rebut una televisió plana de 40 polzades cedida per la família de la nostra usuària Soledad Gutiérrez que hem instal·lat a la sala polivalent del centre ocupacional. Gràcies a ella els nois i noies han guanyat un nou espai que utilitzen per activitats d'oci i temps lliure com ara veure fotos, pel·lícules o jugar a la Wii!

Si voleu fer donació d'algun material que creieu que ens pot ser útil, truqueu-nos al 93 371 34 41. Gràcies per col·laborar!

Debut del grup de gimnàstica artística

El passat dissabte 25 de gener, el grup de gimnàstica artística de Finestrelles, va fer el seu gran debut amb una exhibició a la mostra organitzada pel Club de Gimnàstica Artística Les Moreres, al complex esportiu del mateix nom.

Gràcies a la col·laboració amb aquest club i el seu assessorament setmanal, l'equip ha pogut anar millorant la tècnica i les habilitats motrius després d'un any de la seva creació.

Noves medalles de natació

El diumenge 26 de gener, set nedadors de la Fundació van competir en el XXIV Campionat de Natació de Catalunya organitzat per ACELL-Special Olympics a la ciutat de Sabadell. Amb la participació de catorze sèries en total, cadascú dintre de la seva modalitat, vam aconseguir dues medalles d'or i un conjunt de medalles de participació com a mostra de l'esforç realitzat durant tota la competició. L'esdeveniment va servir també per compartir una jornada amb esportistes vinguts d'altres indrets com Andorra i Itàlia.

Per assegurar-te que les nostres informacions arribin sempre a la teva bústia d'entrada, si-us-plau afegeix newsletter@fundaciofinestrelles.com a la teva llibreta d'adreces.

Si vols donar-te de baixa, envia'ns un mail amb l'assumpte "Baixa Newsletter" a aquest correu:
info@fundaciofinestrelles.com

Fundació Finestrelles

Carrer Sometents, 46-54 08950
Esplugues de Llobregat (Barcelona)
Telf. 93 371 34 41

info@fundaciofinestrelles.com