Si no veus correctament el Newsletter, fes click aquí. Ver en Castellano
Impulsem la recerca de la mà del Dr. Esteller

Impulsem la recerca
de la mà del Dr. Esteller

Finestrelles ha establert una nova col·laboració amb el gran investigador Dr. Manel Esteller, expert mundial en epigenètica, per treballar conjuntament en diversos projectes de futur.

El primer d'aquests és una iniciativa de recerca dins l'àmbit de la discapacitat intel·lectual que té per objectiu l'obtenció d'un fàrmac per combatre els efectes de la síndrome de Rett. Aquesta síndrome és una malaltia del desenvolupament neuronal que en l'actualitat constitueix la causa més freqüent de retard mental en dones, després de la síndrome de Down. Malgrat no existeix encara un tractament efectiu, els darrers avenços científics indiquen que és possible revertir-la, o en qualsevol cas millorar alguns dels seus símptomes.

Ens és grat informar-vos que la primera part del finançament d'aquest estudi ha quedat cobert gràcies a la campanya de micro-mecenatge realitzada a través de Verkami durant aquest mes i que es va completar set dies abans de tancar-se el termini.

Rotary fa una nova donació

Rotary Club Barcelona Europa ha fet un nou donatiu a la Fundació per valor de 6.000€ amb l'objectiu de dur a terme el cobriment i climatització total de la piscina, projecte que es podrà fer realitat gràcies també a la suma d'un altre donatiu. A més a més, la Fundació també podrà comptar amb l'assessorament tècnic d'un dels membres de la junta de Rotary, enginyer professional, en la redacció del projecte.

Rotary Club Barcelona Europa ja havia fet recentment una donació de 5.000€ que va permetre completar el finançament de les instal·lacions de la sala d'estimulació multi-sensorial que vam inaugurar a principis del mes de maig.

En aquest vídeo podreu veure una mostra del seu funcionament i dels elements que intervenen en una sessió d'estimulació.

Veure el vídeo

Finestrelles
Alumnes de màster inicien les pràctiques a Finestrelles

Alumnes de màster inicien
les pràctiques a Finestrelles

Durant aquest mes de juny hem posat en marxa el conveni de pràctiques amb l'Escola Universitària d'Infermeria Sant Joan de Déu, adscrita a la UB, dins el "Màster en Intervencions Assistides amb animals (IAA) per a professionals de l'àmbit social de la salut i l'educació".

D'aquí a final d'any acollirem a aproximadament 20 alumnes. Les pràctiques consistiran en l'observació i anàlisi de les sessions d'Intervencions Assistides amb Animals que realitzem. Principalment, aquests alumnes es formaran en l'aplicació, disseny i metodologia de les intervencions.

Disney Estrelles,  nou èxit dels nostres actors

Disney Estrelles,
nou èxit dels nostres actors

Després de mesos d'assaig, de confecció de vestuari i de preparació de decorats, dijous passat vam assistir a una nova estrena teatral dels nostres actors i actrius amb l'espectacle "Disney Estrelles". Va ser una gran tarda d'emocions on vam reviure històries vistes abans al cinema animat.

Durant més d'una hora vam gaudir de la presència d'un munt de personatges en una tarda que va començar amb un petit reconeixement a la Ruth, monitora amb 25 anys a Finestrelles.

Una vegada més, volem agrair a la Residència esportiva Blume la cessió de la sala d'actes i també el suport del nostre públic fidel!

Doble reconeixement  en La Nit d'Esplugues

Doble reconeixement
en La Nit d'Esplugues

La nostra Fundació ha rebut un doble reconeixement en la darrera celebració de la Nit dels Premis El Pont d'Esplugues, organitzada per l'Ajuntament.

En aquesta vuitena convocatòria, que va tenir lloc el passat 8 de maig, Finestrelles va distingir el Sr. José Orellana, voluntari de la Fundació des de 2006 i col·laborador en l'activitat de petanca, en la categoria de Solidaritat; i la Secció Esportiva de la Fundació va veure reconeguda la seva tasca, situant-se entre els quatre finalistes en la modalitat de Trajectòria Esportiva.

Els Premis El Pont d'Esplugues, que se celebren cada quatre anys, premien persones, entitats o empreses que s'han distingit per la seva tasca vers la comunitat.

Ens voleu conèixer de prop? Seguiu-nos a Facebook!

Ens voleu conèixer de més a prop? El mes de juny vam començar la sèrie "Sóc Finestrelles" a la nostra pàgina de Facebook on us presentem els veritables protagonistes de la Fundació.

Alhora és una manera d'explicar què fem i com és Finestrelles. Ens voleu seguir? www.facebook.com/fundaciofinestrelles

Per assegurar-te que les nostres informacions arribin sempre a la teva bústia d'entrada, si-us-plau afegeix newsletter@fundaciofinestrelles.com a la teva llibreta d'adreces.

Si vols donar-te de baixa, envia'ns un mail amb l'assumpte "Baixa Newsletter" a aquest correu:
info@fundaciofinestrelles.com

AVÍS LEGAL: La informació continguda en aquest missatge de correu electrònic és confidencial i pot incloure dades de caràcter reservat. Aquesta informació va dirigida únicament al seu destinatari. L’accés o el seu ús per part d'una altra persona no autoritzada pot ésser il•legal. Si no és Vostè la persona destinatària, si us plau, esborreu-ne el contingut.

AVISO LEGAL: La información contenida en este mensaje de correo electrónico es confidencial y puede revestir el carácter de reservada. Está destinada exclusivamente a su destinatario. El acceso o uso de este mensaje, por parte de cualquier otra persona que no esté autorizada, pueden ser ilegales. Si no es Ud. la persona destinataria, le rogamos que proceda a eliminar su contenido.

PAbans d'imprimir aquest correu pensi en si és necessari. EL medi ambient és cosa de tots.
Antes de imprimir este correo electrónico piense bien si es necesario hacerlo: El medioambiente es cosa de todos