Si no veus correctament el Newsletter, fes click aquí. Ver en Castellano

Vine a l'acte bènefic anual el 2 de desembre!

Enguany la Fundació presenta un espectacle ideat i conduït pel reconegut meteoròleg Alfred Rodríguez Picó i que porta per títol "Meteomúsica", un concert que uneix música i meteorologia sobre l'escenari. De la mà de Picó, l'Orquestra de Cambra de Granollers, dirigida per Corrado Bolsi, interpretarà fragments d'obres de Sibelius, Beethoven, Bach o Haydn, entre d'altres, que ens permetran emprendre un viatge per visitar els llocs del planeta on s'han viscut els fenòmens meteorològics més extrems. Durant l'espectacle reviurem tornados, pedregades, tempestes o aurores boreals. L'acte tindrà lloc el proper dilluns 2 de desembre al Conservatori del Liceu (C. Nou de la Rambla, 88). Compra ja la teva entrada trucant al 93 371 34 41 o enviant un e-mail a info@fundaciofinestrelles.com.

Fes-te Amic de la Fundació i aconsegueix un 10% de descompte

Des d'ara, si ets Amic de la Fundació, pots obtenir un 10% de descompte en la teva entrada a tots els esdeveniments que organitzi la Fundació. Us animem, doncs, a fer-vos Amic abans del dia 2 per beneficiar-vos d'aquest avantatge. Fen-te Amic de la Fundació ens ajudaràs a fer realitat nous projectes que permetin millorar la qualitat de vida de les persones que formen part de Finestrelles.

Per nadal, feu un detall adquirint un dels nostres productes fets a mà!

Comenceu a pensar en els obsequis de Nadal? Us donem una idea! Adquiriu algun dels articles que elaborem artesanalment al taller ocupacional de la fundació. Podeu triar entre diversos articles per per guarnir la llar, bijuteria, complements personals o articles de papereria, entre d'altres. Trobareu una mostra de tots ells a la mateixa Fundació i des d'ara també a la botiga Laie de Caixaforum on estan a la venda. A més a més, també podeu fer la vostra comanda per a obsequis de noces, batejos, comunions, esdeveniments d'empreses, etc. Aprofiteu aquesta oportunitat i regaleu un article 100% Finestrelles fet a mà!

Formació continuada per als professionals de Finestrelles

La Fundació Finestrelles segueix apostant per la formació contínua dels seus professionals per afavorir una atenció de qualitat entre els usuaris. Actualment, un nombre important de persones ateses estan en procés d'envelliment i cal cercar estratègies per a les noves necessitats que sorgeixen. Un total de setze membres de l'equip professional, entre personal d'atenció directa, tècnics i directius van participar el mes passat en el curs "Atenció a persones amb demència avançada" organitzat per la Universitat de Vic i l'Institut Qualy del ICO, que va ser de gran interès.

Un dia diferent d'equitació adaptada

El passat setembre setze finestrellencs vam viure un dia molt diferent en participar en l'activitat d'equitació adaptada que subvenciona la Diputació de Barcelona. Les activitats estrella de la jornada van ser un passeig a cavall, on els nois i noies van poder demostrar les seves habilitats equestres, i una ruta en grup dalt d'un carruatge que ens va fer tornar a èpoques passades. Llevar-se d'hora va estar justificat pel bon dia que vam passar, rodejats d'un entorn privilegiat i acompanyats d'un sol esplèndid.

Seguim forts en petanca!

Coincidint amb la festa major d'Esplugues el setembre passat, vam celebrar el nostre II Campionat de Petanca Endavant Finestrelles a les pistes del Dr. Turró. Aquest any hem pogut fer una jornada més accessible i apropar aquest esport a més jugadors gràcies a la col·laboració de l'Ajuntament i a la incansable ajuda del club de petanca. Com a novetat, destacar que enguany debutem en la Lliga de Petanca que organitza BCN Associació Esportiva a les instal·lacions de Can Caralleu. Un total de 9 esportistes es debatran fins al juy per la millor classificació.

Per assegurar-te que les nostres informacions arribin sempre a la teva bústia d'entrada, si-us-plau afegeix newsletter@fundaciofinestrelles.com a la teva llibreta d'adreces.

Si vols donar-te de baixa, envia'ns un mail amb l'assumpte "Baixa Newsletter" a aquest correu:
info@fundaciofinestrelles.com

Fundació Finestrelles

Carrer Sometents, 46-54 08950
Esplugues de Llobregat (Barcelona)
Telf. 93 371 34 41

info@fundaciofinestrelles.com