Si no veus correctament el Newsletter, fes click aquí. Ver en Castellano

Rodejats d'òpera

Un any més, Finestrelles va viure una nit molt especial en el seu concert benèfic que va tenir lloc a la Sala Barts.

El periodista Marcel Gorgori, director de l'espectacle, va presentar un concert d'òpera i música simfònica original i didàctic que incorporava breus projeccions d'anuncis, pel·lícules o retransmissions esportives per mostrar que la nostra vida quotidiana està rodejada d'òpera. Seguidament, i de la mà d'una orquestra de quaranta músics dirigida per Daniel Antolí, un cor format per trenta-cinc cantants i quatre solistes vam gaudir de la música dels grans compositors.

L'acte va concloure amb la col·laboració dels nois i noies de Finestrelles per interpretar al costat dels solistes el bis final de l'espectacle.

Visita de la Consellera de Benestar Social

El passat 23 d'octubre, la Consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté, va visitar la Fundació. Acompanyada pel nostre President, Dr. Lluís Monset, i el Gerent de l'entitat, Lluís Viguera, va fer un recorregut pel taller ocupacional i la llar-residència on va tenir l'oportunitat de conversar amb els usuaris, l'equip professional i algunes de les famílies que es van sumar a la visita.

També hi van assistir la Directora General de l'ICASS i la Regidora de Serveis Socials de l'Ajuntament d'Esplugues.

Medalles en els Special Olympics

Dotze dels nostres esportistes van participar en els Jocs Special Olympics de Calella-Barcelona 2014 en la modalitat de petanca. Des de bon matí a l'hotel i fins ben entrada la tarda, l'esforç i les ganes de gaudir hi van ser presents.

A banda de la competició, vam poder participar de la castanyada pels carrers de Calella i d'una variada quantitat d'activitats en el Village.

La satisfacció d'alguns esportistes que s'estrenaven en petanca va ser tan gran que han decidit ampliar les seves habilitats en aquest esport. Així doncs, amb una medalla de plata, dues de bronze i un 5è lloc, vam tornar molt satisfets!

El Barça s'apropa a la Fundació

El passat dia 30 la Directora de l'Oficina d'Atenció Especialitzada del Barça, Pilar Guinovart, i del President dels Specials Olympics, Jordi Durà, van visitar la Fundació per conèixer de prop el dia a dia de l'entitat.

Després de visitar la Fundació i compartir diversos moments amb els nois i noies ens van obsequiar amb una samarreta signada pels jugadors del Barça i ens van desitjar molta sort en els Special Olympics.

Voluntariat amb empreses

Tres empreses han participat aquest mes d'octubre en diverses jornades de voluntariat a casa nostra: Telefónica, Nestlé i Laboratoris Esteve.

Gràcies a tots ells hem pogut gaudir d'unes jornades de treball compartit i hem fet arribar el projecte Finestrelles una mica més enllà.

Gràcies a tots els treballadors i treballadores per la seva implicació ja sigui col·laborant en tasques de sensibilització o amb les seves pròpies mans posant a punt el nostre jardí!

Sensibilització dels joves vers la diversitat: visita de l'escola Ipsi

I ara... una mica de flamenc gràcies al nostre equip de voluntaris!

Gràcies a la col·laboració de l'Eva, voluntària a Finestrelles, des de fa unes setmanes, cada dimarts dedica part del seu temps lliure a ensenyar aquest ball, adequant-lo a cada grup i necessitats de cada persona.

Mitjançant el flamenc els nois i noies milloren la confiança en sí mateixos, es treballa l'expressió corporal a través dels moviments, s'afavoreix la integració i autonomia de les persones i, el més important, passen una bona estona.

Per assegurar-te que les nostres informacions arribin sempre a la teva bústia d'entrada, si-us-plau afegeix newsletter@fundaciofinestrelles.com a la teva llibreta d'adreces.

Si vols donar-te de baixa, envia'ns un mail amb l'assumpte "Baixa Newsletter" a aquest correu:
info@fundaciofinestrelles.com