Inici > Blog > Concert solidari a favor de les persones amb discapacitat intel•lectual a la Sala Luz de Gas

Publicat el 09.04.2015 en Actes benèfics

El proper 14 de maig tindrà lloc un nou concert solidari per recollir fons en favor de la nostra entitat. L’acte, organitzat pel grup Porfinviernes, es farà a la coneguda sala Luz de Gas de Barcelona (C. Muntaner, 246) a les 21 hores. El preu de l’entrada és de només 15 euros.

Els fons recaptats es destinaran a impulsar el programa de salut bucodental realitzat per l’Associació ADADI amb qui Finestrelles va signar un conveni de col·laboració el passat mes de gener per desenvolupar un pla de prevenció i promoció d’hàbits saludables.

El grup Porfinviernes (PFV), format per nou components, col·labora  en causes solidàries i amb finalitats socials des de fa anys. El seu repertori consta de versions de cançons conegudes d’artistes nacionals i estrangers de diversos gèneres: pop, rock, soul, blues, reagge..

Ja podeu reservar la vostra entrada trucant al 93 371 34 41 o les podeu adquirir directament a la Fundació. També hi ha una “Fila 0” (Compte bancari: 2100-0555-34-0202162137).

Un cop més, comptem amb la vostra col·laboració i esperem compartir amb vosaltres una gran nit de festa.

Encara no hi ha comentaris per "Concert solidari a favor de les persones amb discapacitat intel•lectual a la Sala Luz de Gas"