Inici > Blog > El Pop Rock dels 80′ i dels 90′ arriba a Finestrelles

El Pop Rock dels 80′ i dels 90′ arriba a Finestrelles

Publicat el 21.06.2018 en Actes benèfics

Ahir 20 de juny Finestrelles va organitzar un concert benèfic a la sala Luz de Gas de Barcelona, que va comptar amb l’actuació de Los Siguientes. L’objectiu era recaptar fons pel desenvolupament de teràpies complementàries de pacients amb discapacitat Intel·lectual.

El concert amb més de 250 assistents va transcórrer en el millor del ambients. La música i el ball van tornar a unir-se per la millor de les causes, la solidaritat.

El Dr. Lluís Monset, president de la fundació, va agrair la generositat del assistents responsables de la sala i músics que van fer possible la realització i èxit de l’esdeveniment, per finalment convidar als nois i noies de Finestrelles a pujar a l’escenari per divertir-se ballant al costat del grup musical Los Siguientes, que van interpretar magnifiques versions de cançons del Pop Rock dels 80 i els 90’.

Com diem sempre La Diferència Suma, i amb l’esforç unit de tots vam ser capaços d’emocionar-nos veient com les persones són capaces d’implicar-se al màxim pels altres, convertint esdeveniments com aquest en tot un èxit.

Encara no hi ha comentaris per "El Pop Rock dels 80′ i dels 90′ arriba a Finestrelles"