Inici > Blog > Ens dones el teu vot per fer possible la sala multisensorial?

Ens dones el teu vot per fer possible la sala multisensorial?

Publicat el 05.05.2014 en Actes benèfics Les nostres teràpies

Enguany la nostra Fundació participa en la VIII Convocatòria de Projectes Solidaris de Fundación Telefónica. Gràcies a les propostes dels mateixos treballadors s’han presentat a la convocatòria 90 projectes. Els 18 més votats rebran 5.000€.

Finestrelles hi participa per tirar endavant la construcció d’una sala multisensorial que ha d’ajudar a les persones amb discapacitat psíquica al seu desenvolupament emocional.

Ens doneu un cop de mà?

Teniu temps per votar fins el proper divendres 23 de maig a través de

Un cop dins la pàgina, també es pot votar via Facebook o e-mail.

Vols saber per què serveix l’estimulació multisensorial?

L’estimulació multisensorial és una teràpia per al desenvolupament i potenciació de les capacitats de la persona que consisteix en una sèrie de tècniques dirigides a proporcionar un conjunt de sensacions. Mitjançant aquest tipus d’intervencions s’ofereixen estímuls visuals, auditius, tàctils, olfactius i somàtics, potenciant així el desenvolupament dels principals canals sensorials i optimitzant la seva relació de l’usuari amb l’entorn.

La sala tindrà diferents aparells que puguin produir els efectes que interessin a cada usuari com un llit d’aigua, una columna de bombolles o un projector que pugui reproduir  imatges, abstractes o reals, per a l’estimulació del receptor.

La sala estarà situada en una àrea de la llar-residència de la mateixa Fundació.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris per "Ens dones el teu vot per fer possible la sala multisensorial?"

Els comentaris estan tancats
Fes-te amic