Inici > Blog > No et perdis el nou Espectacle Benèfic de la Fundació Finestrelles

No et perdis el nou Espectacle Benèfic de la Fundació Finestrelles

Publicat el 26.09.2019 en Actes benèfics

“Òpera, de què vas?” és el nou espectacle de Marcel Gorgori que gaudirà en primícia la Fundació Finestrelles el pròxim dijous, 21 de novembre a les 20:00h. T’ho perdràs?

De nou Simfonova en primícia per als amics de Finestrelles ens acosta al món de l‘Òpera d‘una manera distesa i divulgativa alhora que rigurosa i de qualitat. L’espectacle Benèfic de la Fundació Finestrelles ja està en marxa!

Adreçat a tot tipus de públics, el Marcel Gorgori acompanyat d‘una Gran Orquestra i reconeguts cantants farà un paral·lelisme argumental i musical entre dues  populars pel·lícules de Hollywood, com són Pretty Woman i West Side Story, i les dues grans òperes de la història del gènere, de les quals aquestes pel·lícules han agafat l’argument,  La Traviata, de Giuseppe Verdi, i Roméo et Juliette, de Charles Gounod.

Objectiu del concert

Passar tots una bona estona, gaudir de l’espectacle i en marxar a casa saber que la recaptació del concert ajudarà a poder dur a terme programes personalitzats per a totes les persones amb discapacitat intel·lectual que a diari atenem a la Fundació Finestrelles.

NO T’HO PERDIS

• Dia: 21 de novembre
  • Hora: de 20:00h a 22:00h
  • Lloc: Auditori de Cornellà

REPARTIMENT:

• Creat, dirigit i presentat per… Marcel Gorgori
  • Director: Daniel Antolí
  • Tenor: Carles Cosías
  • Soprano: Isabella Gaudí
  • Baríton: Carles Pachón

COMPRA LA TEVA ENTRADA

Fent una transferència bancària al compte ES52 2100 2742 3102 0006 4463 indicant “Espectacle benèfic”, el teu nom i el nombre d’entrades.

RESERVA D’ENTRADES

En cas que ara no puguis realitzar la compra, reserva les teves entrades en aquest enllaç o trucant al 93 371 34 41.

FILA 0. NO POTS VENIR PERÒ VOLS COL·LABORAR?

Pots fer la teva aportació al c.c ES52 2100 2742 3102 0006 4463.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris per "No et perdis el nou Espectacle Benèfic de la Fundació Finestrelles"

Deixa el teu comentari

Fes-te amic