Inici > Blog > Finestrelles imparteix un curs per a professionals del sector

Finestrelles imparteix un curs per a professionals del sector

Publicat el 21.04.2014 en Les nostres teràpies

El passat 4 d’abril, la Fundació va participar per segon any consecutiu en la 2ª edició del curs “Envelliment i discapacitat intel·lectual” impartint el mòdul relacionat amb l’atenció sanitària i la prevenció en salut a les persones en situació d’envelliment; una activitat que forma part del catàleg de les accions formatives que ofereix DINCAT als professionals que treballen en l’àmbit de la discapacitat intel·lectual i al qual hi van assistir professionals de més de 20 centres d’arreu de Catalunya. Enguany impartirem de nou aquest mòdul en la 3ª edició del curs, prevista per la tardor.

Tenim també en marxa nous projectes dins l’àmbit de la docència dels que us informarem molt aviat. La Fundació ja s’ha convertit en un dels primers referents al sector pel que fa a l’abordatge de les necessitats sanitàries derivades de l’envelliment i del maneig de les situacions de complexitat en les persones amb discapacitat intel·lectual.

Encara no hi ha comentaris per "Finestrelles imparteix un curs per a professionals del sector"