Inici > Blog > Finestrelles mostra la riquesa de la diferència a través d’un espectacle solidari

Publicat el 07.11.2017 en Actes benèfics

Amb aquest acte, volíem demostrar que les persones podem ser molt diferents però totes elles sumen i ens fan créixer.

“La Diferència SUMA” va ser el concepte que va liderar el nostre espectacle anual i va proposar un recorregut per quatre mons diferents: l‘òpera, el cine, la pintura, i el vi.

“A la Fundació Finestrelles convivim amb la diferència cada dia i ningú millor que nosaltres sap com aquesta diferència ens enriqueix”, explica el doctor Lluis Monset i Castells, president de la Fundació Finestrelles. “Les persones amb discapacitat tenen molt que aportar a la societat i, tal i com es va demostrar durant l’espectacle, poden arribar a ser excel·lents en certs àmbits“.

Les diferències dins de l’òpera

Creat i presentat pel comunicador Marcel Gorgori, comunicador especialitzat en l’àmbit de la música i de l’òpera, l’espectacle proposa un recorregut per quatre mons diferents, l‘òpera, el cine, la pintura, i el vi i per les persones que n’han fet un art.

Mostra que no hi ha una única manera d‘excel·lir en cadascun d‘ells sinó que, malgrat que hi ha grans diferències essencials entre les persones i entre els camins que aquestes recorren, el resultat final pot ser igualment valuós i, en tot cas, sempre suma i engrandeix.

L’espectacle va comptar amb les veus de les sopranos Isabella Gaudí i Maribel Ortega i del tenor Carles Cosías, acompanyats pel pianista Josep Buforn, que van protagonitzar l’àmbit de la l’òpera i del cine.

Els nois i noies de Finestrelles: els artistes

En canvi, en l’àmbit de la pintura, el protagonisme se’l van emportar els nois i noies de Finestrelles, que van demostrar com les seves creacions podien competir amb les obres de grans pintors i arribar a ser també excel·lents.

Us deixem amb algunes de les seves obres inèdites que segur us encantaran tan com a nosaltres  🙂

Comentaris

Encara no hi ha comentaris per "Finestrelles mostra la riquesa de la diferència a través d’un espectacle solidari"

Els comentaris estan tancats