Inici > Blog > Finestrelles rep el Premi a la investigació de Fundació Agrupació

Finestrelles rep el Premi a la investigació de Fundació Agrupació

La nostra Fundació ha estat premiada pel projecte de recerca “Efectes del suport nutricional sobre els paràmetres nutricionals i la qualitat de vida en persones amb discapacitat intel·lectual que presenten obesitat” dins la VII convocatòria de la Fundació Agrupació.

El President de la Fundació Finestrelles, Dr. Lluís Monset, va rebre el guardó per part del President de Fundació Agrupació, Josep Lluís Vilaseca, en un acte presidit pel Conseller de la Presidència de la Generalitat, Francesc Homs.

El projecte es va posar en marxa fa quatre anys amb dues estratègies concretes: oferir una bona gestió de la nutrició per a les persones amb discapacitat intel·lectual per prevenir possibles problemes de salut relacionats amb l’alimentació i detectar de manera precoç aquests problemes i facilitar-ne l’aplicació d’algun tipus d’intervenció.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és aconseguir que aquelles persones que tenen sobrepès o obesitat mantinguin o disminueixin el pes, determinar la prevalença dels diferents estats nutricionals segons cada etiologia i valorar la disminució de pes  en el risc cardiovascular, a més dels hàbits dietètics, d’activitat física i de qualitat de la persona.

En l’estudi, realitzat conjuntament amb Dincat, hi han participat més de 200 persones de gairebé 30 entitats de tot Catalunya.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris per "Finestrelles rep el Premi a la investigació de Fundació Agrupació"

Els comentaris estan tancats