Inici > Fundació Finestrelles > Som transparents

Som transparents

Volem donar resposta a la vostra confiança en Finestrelles

Volem agrair-vos la vostra confiança en la nostra entitat amb la màxima transparència respecte la nostra activitat. Per això, aquí podreu trobar tota la informació econòmica i organitzativa de la Fundació que permet comprovar que se’n fa un bon ús, sempre de forma alineada amb la missió  i valors de l’entitat definits en els seus estatuts.

Informació sobre l’exercici de 2018

Adjuntem aquí els principals documents referents a l’activitat realitzada el passat 2018. Estem a la vostra disposició per a qualsevol dubte que pugueu tenir.

Codi ètic i de conducta

La Fundació Finestrelles va actualitzar i firmar el passat febrer de 2019 el codi de conducta que marca la cultura de respecte i promoció dels valors ètics que considerem que han de regir la nostra activitat. A més a més, estem adherits al codi ètic de DINCAT i de la Coordinadora Catalana de Fundacions i subscrivim els valors que elles ostenten.

Per altra banda, disposem d’un canal de denúncia oficial per a qualsevol persona que el pugui requerir. Podeu fer-ne ús a través d’aquest enllaç.

Informes anteriors

Fes-te amic