Inici > Blog > Gran acollida de l’Àpat Solidari per Finestrelles

Gran acollida de l’Àpat Solidari per Finestrelles

Publicat el 20.07.2020 en Actes benèfics

Aquest any no vàrem poder realitzar l’acte anual per excel·lència de la fundació, on normalment cuiners i restaurants amb una estrella Michelin col·laboren per recaptar fons per la continuïtat i millora del projecte. Normalment aquest acte se celebrava durant el mes de juny a les instal·lacions de la fundació. Donades les circumstàncies, ens vàrem veure amb la necessitat de reinventar-nos i innovar amb l’Àpat Solidari per Finestrelles.

Per dur a terme aquesta acció la Fundació Finestrelles va unir forces amb Ezequiel Devoto i el Restaurant Olivos per portar els menús a cada casa. Per aquesta acció vam comptar amb el mecenatge de Fundació Salvat i la col·laboració de Caves Torelló. Tanmateix, aquest any commemoràvem el nostre 45è aniversari.

La iniciativa es va celebrar durant tota  la setmana del 6 al 12 juliol.Tothom que volgués podia col·laborar amb la compra d’un menú de qualitat amb beneficis solidaris. La iniciativa va rebre una gran acollida i vam repartir més de 180 menús.

El menú estava integrat per un entrant (Ajoblanco d’ametlles torrades, ravioli de rillette de sardines i albercoc), un segon (Tall tendre de porc, mousselina de patates i salsa al Priorat), per postres (Pastís de xocolata i oli d’oliva) i tot acompanyat per Olives marinades i petit fours.

La Fundació va animar als amics de finestrelles a reunir-se amb familiars i amics, amb responsabilitat, per gaudir d’un àpat solidari. La recaptació es va destinar pel finançament activitats d’estimulació cognitiva per les persones amb discapacitat intel·lectual de Finestrelles.

Paraules relacionades:
Comentaris

Encara no hi ha comentaris per "Gran acollida de l’Àpat Solidari per Finestrelles"

Deixa el teu comentari

Fes-te amic