Inici > Blog > Ja podeu apuntar-vos a la Formació sobre Intervencions Assistides amb gossos Aplicades a la discapacitat

Publicat el 17.11.2016 en Les nostres teràpies

Dincat organitza per primera vegada una formació bonificada sobre Intervencions Assistides amb gossos Aplicades a la discapacitat intel·lectual i del desenvolupament; Una tècnica que està oferint la possibilitat de millorar en molts aspectes, tant a nivell físic com psicològic i social. La interacció amb els animals suposa un estímul multisensorial actiu, i contribueix a la reducció de desequilibris i millores en l’autonomia i en el benestar personal.

La Fundació Finestrelles i la CECTAC serem els principals formadors d’aquest curs gràcies a l’existosa l’experiència viscuda a la Fundació i que ens ha permès testar els beneficis d’aquesta tècnica.

Formadors:

• Lluis Viguera, Director Gerent de la Fundació Finestrelles
  • Eva Aragón, Directora tècnica del Servei de Benestar de la Fundació Finestrelles
  • Manel Felices, Director tècnic del Servei de Llar- Residència de la Fundació Finestrelles
  • Susana Piña, Fisioterapeuta amb formació en IAA de la Fundació Finestrelles
  • Miriam Zoppetti, Directora tècnica del Servei de Teràpia Ocupacional de la Fundació Finestrelles de la Fundació Finestrelles
  • L’equip de CECTAC, professionals de l’àrea de Salut, Educació i Social qualificats per dissenyar, aplicar i dirigir programes d’IAA.

Dades:

• Dates: 28, 29 i 30 de novembre, 1 i 2 de desembre de 2016
  • Horari: de 16h a 19h (15 hores) + 3 hores de pràctiques que s’explicaran durant el curs.
  • Lloc: Fundació Finestrelles

Inscripcions:

• Periode d’inscripció: fins el 27 de novembre
  • Inscripcions: a través de DINCAT fent clic aquí
  • Preu: el preu del curs es definirà quan la formació estigui tancada i s’enviarà a totes les persones inscrites perquè puguin realitzar el pagament. Pot trobar la informació de pagament en aquest document.

Per a més informació, podeu consultar amb Olga Poyatos: opoyatos@dincat.cat, de la Federació DINCAT.

Us hi esperem!

Encara no hi ha comentaris per "Ja podeu apuntar-vos a la Formació sobre Intervencions Assistides amb gossos Aplicades a la discapacitat"