Inici > Blog > Josep Puigbò guanya “El Gran Dictat” de TV3 i entrega el premi a la nostra Fundació

Publicat el 05.05.2014 en Actes benèfics

El passat dissabte 3 de maig el periodista Josep Puigbò va participar en el concurs de TV3 “El Gran Gran Dictat”, presentat per Òscar Dalmau. Puigbò va aconseguir la màxima puntuació i es va fer guanyador dels 2000€ en joc.

Puigbò va triar la nostra Fundació com a beneficiari del premi cosa que ens va fer especial il·lusió. Des d’aquí volem agrair a Puigbò la seva elecció i l’empenta que va demostrar durant tot el concurs.

Amb aquest premi, la Fundació podrà tirarà endavant diversos projectes pendents i millorar així la qualitat de vida dels nostres usuaris.

Encara no hi ha comentaris per "Josep Puigbò guanya “El Gran Dictat” de TV3 i entrega el premi a la nostra Fundació"