Inici > Blog > Nou conveni amb Fundació Barraquer, l’inici d’un camí de complicitats mútues!

Nou conveni amb Fundació Barraquer, l’inici d’un camí de complicitats mútues!

El passat 20 de gener vam signar, conjuntament amb Fundació Gandhi, un conveni de col·laboració amb la Fundació Barraquer. Gràcies a aquest acord, la clínica oferirà gratuïtament revisions oftalmològiques periòdiques i preus especials per altres tractaments, consell expert a la direcció assistencial de Finestrelles per impulsar el programa de prevenció i promoció d’hàbits saludables, i una intervenció quirúrgica anual gratuïta per a usuaris amb recursos limitats. Alhora, també s’impulsarà la recerca dins el món de l’oftalmologia i la discapacitat, entre d’altres iniciatives.

L’acte de signatura va anar a càrrec del Dr. Lluís Monset, President de la nostra entitat, la Dra. Elena Barraquer, per part de la Fundació Barraquer, i la Sra. Marta Borrell, Vice-presidenta de la Fundació Gandhi. Hi van assistir també destacats membres del nostre Patronat, així com el Dr. Rafael Barraquer Compte, el Gerent de la Clínica Barraquer, el Sr. Ignasi Elizalde, i importants membres del seu equip directiu.

Aquest acord vol ser l’inici d’un camí de col·laboració i complicitat entre ambdues fundacions i un exemple  a l’hora de treballar en xarxa entre entitats de la societat civil amb visió social i sanitària integrada per millorar la qualitat de vida de col·lectius amb necessitats de suport especials. Aquesta experiència de col·laboració de dues entitats sòlides, amb valors compartits, procedents respectivament dels camps sanitari i social, per atendre conjuntament a un col·lectiu de vulnerabilitat especial amb necessitats emergents de caire socio-sanitari, desitgem que es converteixi ben aviat en un nou referent.

La Fundació Barraquer ha desenvolupat una important tasca social al llarg de la seva història. Ja des que es va inaugurar la Clínica, l’any 1940, sempre ha tingut una sensibilitat envers els col·lectius menys afavorits per oferir-los la possibilitat d’accedir als tractaments oftalmològics avançats. Primer va ser amb l’Obra Social del Dispensari, departament on acudien les persones sense mitjans econòmics i, a partir de 2003, quan es va constituir la Fundació, es va extendre a països en vies de desenvolupament d’Àfrica i Àsia mitjançant expedicions assistencials que continua realitzant any rere any.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris per "Nou conveni amb Fundació Barraquer, l’inici d’un camí de complicitats mútues!"

Els comentaris estan tancats
Fes-te amic