Inici > Blog > Sant Jordi contra la Covid-19

Sant Jordi contra la Covid-19

Publicat el 23.03.2020 en Actes benèfics Oci i lleure

Sant Jordi sempre ha sigut un dia especial per tot l’equip de la Fundació Finestrelles. Cada any preparem la nostra parada de Sant Jordi amb les nostres roses i manualitats. Sortim al carrer i ens reunim amb els amics de la fundació que vénen a compartir la diada amb nosaltres.

Però aquest any, és un Sant Jordi diferent, ja que estem en ple confinament per la Covid-19. Per això hem buscat la manera de donar-li una volta a la celebració de Sant Jordi 2020. La Covid-19 no ens farà deixar de celebrar un dia tan especial.  Hem prepart  un vídeo amb tot l’equip i persones usuàries per recordar que seguíem estant al teu costat en una Diada tan excepcional, i tot aquell que faci una donació rebrà una rosa virtual.

Vinculada amb la diada de Sant Jordi, hem posat en marxa una campanya de captació de fons per adquirir el material de protecció necessari. A causa de les circumstàncies de la pandèmia de la covid-19, les mesures de protecció i higiene necessàries per a la fundació s’han multiplicat. Això ha portar a l’increment de les despeses extraordinàries. L’objectiu es garantir la salut i seguretat de les persones usuàries i dels professionals que treballen a la fundació.

Estem convencuts que hem arrencar més d’un somriure. Si encara no has vist el vídeo, pots fer-li un ull. Per tots aquells que varen fer una aportació superior a 100 euros vam preparar un regal especial fet per les persones usuàries.

D’aquesta manera volem  “colar-nos” a les cases dels amics de la fundació, i recordar-vos que, aviat, tornarem a estar tots junts.

Encara no hi ha comentaris per "Sant Jordi contra la Covid-19"

Deixa el teu comentari

Fes-te amic