Inici > Blog > Torna el Sopar 5 Estrelles als jardins de la Fundació Finestrelles

Torna el Sopar 5 Estrelles als jardins de la Fundació Finestrelles

Publicat el 16.06.2021 en Actes benèfics

El dilluns 14 de juny de 2021 es va celebrar el Sopar 5 Estrelles als jardins de la Fundació Finestrelles. Un acte molt especial per la fundació i que l’any passat no es va poder dur a terme. El sopar es va realitzar amb aforament limitat i seguint els protocols de seguretat establerts.

L’esdeveniment va ser tot un èxit. El sopar va ser servit pel Restaurant la Gormanda amb la xef Carlota Claver al capdavant. Jordi LP va exercir com a mestre de cerimònies de l’acte.

Durant el sopar els patrocinadors van otorgar les diferents beques. SALVAT va fer l’entrega de la Beca de fisioteràpia, ASISA va fer entrega de la beca de musicoteràpia, AGEFRED va lliurar la beca d’oci i lleure 2021 i SHOPPING CENTRE FINESTRELLES la beca Esport 2021-2022.

La fundació va traslladar el seu agraïment pel suport en aquest any difícil de tots els actes solidaris organitzats així com el Sopar 5 Estrelles. En un any de gran dificultat, es va traslladar l’agraïment pel suport rebut en tots els actes solidaris organitzats així com el Sopar 5 Estrelles.

Agraïment als patrocinadors de la Fundació: SALVAT, ASISA, COMERTEL, SHOPPING CENTRE FINESTRELLES i CONSTRUNEXT. Tanmateix als patrocinadors del sopar: REIG JOFRE, EUROMADI i AGEFRED, així com totes aquelles persones que ens acompanyen habitualment.

Gràcies a la recaptació es podrà seguir oferint teràpies i serveis més personalitzats, per tal de desenvolupar al màxim les capacitats dels nostres usuaris i millorar el seu benestar.

I com sempre, molt contents d’haver pogut compartir aquesta experiència gastronòmica d’alt nivell amb tots els amics de Finestrelles. Esperem que ells gaudissin de la vetllada igual que nosaltres de la seva companyia. Per nosaltres és important sentir aquest recolzament  i agraïm la bona acollida que ha tingut aquesta edició tan especial. Us esperem al proper acte solidari!

Comentaris

Encara no hi ha comentaris per "Torna el Sopar 5 Estrelles als jardins de la Fundació Finestrelles"

Deixa el teu comentari

Fes-te amic