Inici > Blog > Un estiu d’allò més especial

Un estiu d’allò més especial

Publicat el 01.09.2019 en Oci i lleure

Vacances solidàries a la Fundació Finestrelles: Gràcies a la iniciativa de la Fundació Telefónica, aquest estiu Finestrelles ha estat a Sevilla

Professionals, jubilats i prejubilats de la Fundació Telefònica fan anualment de voluntaris durant l’estiu per acompanyar persones en situació de vulnerabilitat de vacances. Aquest any, Finestrelles ha pogut gaudir d’aquesta iniciativa i un grup de persones amb discapacitat de la Fundació juntament amb monitors del centre i voluntaris de Telefónica hem estat una setmana a Sevilla! L’objectiu de la Fundació Telefónica amb aquesta iniciativa és fomentar les oportunitats d’integració de col·lectius vulnerables i reduir el risc d’exclusió social i, per això, comptaran amb l’ajuda de Finestrelles.

Vam anar a Sevilla en AVE, un moment que vam aprofitar per conèixer a tot el grup amb el qual es va generar un gran ambient i bona sintonia.

Vam començar el viatge amb un campament tecnològic. Vam construir el nostre propi cocodril robotitzat i vam aprendre molt sobre el disseny 3D.

També vam visitar Sevilla. El parc de María Luisa, la Plaça de España, els Jardins del Real Alcázar i la Torre de Oro. També vam visitar el barri de Triana que ens va semblar preciós! Quan feia molta calor ens donàvem una bona capbussada i a la nit gaudíem d’un esplèndid sopar conjunt, còctel i balls per moure l’esquelet. Vam acabar el viatge de la millor manera, al parc d’atraccions Isla Mágica, on vam passar un dia esplèndid de diversió, espectacles i moltes rialles.

Ha estat la primera experiència d’alguns però sens dubte excepcional per a tothom.

Volem agrair a Fundación Telefónica l’oportunitat de realitzar aquest viatge i a la petita gran de voluntaris de Telefónica, monitors i persones usuàries que s’ha creat durant aquesta setmana el temps i l’afecte dedicat.

Gràcies per tot!!

Encara no hi ha comentaris per "Un estiu d’allò més especial"

Deixa el teu comentari

Fes-te amic