Inici > Blog > Sopar de les estrelles 2023

Sopar de les estrelles 2023

Publicat el 07.06.2023 en Sin categoría

El Dimarts 20 de juny de 2023 es va celebrar el Sopar 5 Estrelles als jardins de la Fundació Finestrelles. Un acte molt especial per la Fundació.

L’esdeveniment, enguany, va superar totes les expectatives d´assistència, amb la presència de 185 persones.

Entre els assistents, ha destacat la presència de personalitats com l´ Hble conseller de drets socials, Sr. Carles Campuzano així com el president de PIMEC,  Sr. Antonio Cañete  i el Sr. Xavier Trias.

Tanmateix el sopar va comptar amb la presència d´ empreses i persones que any rere any recolzen aquest acte.

El sopar va ser servit per el Restaurant Can Jubany amb el xef Nandu Jubany al capdavant. El  mediàtic xef va departir amigablement amb els usuaris i usuàries de la fundació, en un moment entranyable de l´ acte.

Daniel Domenjó va exercir com a mestre de cerimònies de l´acte.

Amb  la recaptació obtinguda es podrà seguir oferint teràpies i serveis més personalitzats, per tal de desenvolupar al màxim les capacitats dels nostres usuaris i millorar el seu benestar.

Paraules relacionades:

Encara no hi ha comentaris per "Sopar de les estrelles 2023"