Inici > Fundació Finestrelles > Instal·lacions

Instal·lacions

Llar Residència Fundació Finestrelles

Les instal·lacions de Finestrelles

Les instal·lacions de Finestrelles, amb més de 2.000 m² edificats, estan ubicades en una zona privilegiada d’Esplugues de Llobregat, a poca distància del centre urbà, en uns terrenys de 7.700 m² rodejats de bosc i natura, cedits per l’Ajuntament.

Les instal·lacions es divideixen en dos edificis principals: un destinat a llar-residència, que compta amb 36 llits, i un altre dedicat a la teràpia ocupacional, amb una gran sala polivalent i diverses aules d’activitat.

La Fundació compta també amb servei de cuina pròpia i una piscina a l’aire lliure, a més d’un parc biosaludable i zones exteriors d’esbarjo.

Nova sala office del servei residencial

Ens proporciona més flexibilitat per adaptar-nos a les necessitats de les persones que viuen a la Residència. És un espai molt polivalent que permet dur a terme un gran ventall d’activitats, des de fer els àpats en un entorn més tranquil, fins a dur a terme tallers de cuina, activitats d’estimulació o fins i tot gaudir d’una estona de descans veient la televisió. En definitiva, és una sala acollidora, esdevenint la saleta d’estar de casa.

Parc biosaludable

Llar Residència

Jardí Finestrelles

Piscina Finestrelles

La construcció i els equipaments han estat possibles gràcies a (2005):

• Ajuntament d’Esplugues de Llobregat
  • Generalitat de Catalunya
  • Fundació ONCE
  • Obra Social Caixa Sabadell
  • Obra Social de Caja Madrid
  • Obra Social Fundació “la Caixa”
  • Fundació Roviralta
  • S&S Pools
  • Fábrica Electrónica JOSA S.A.
  • Fundació Telefónica
  • Fundació ADECCO