Inici > Què pots fer tu > Fes-te voluntari

Fes-te voluntari

Fes-te voluntari : una peça clau de Finestrelles

La tasca que dia a dia realitzen els voluntaris de la Fundació és una peça clau del complex engranatge que mou Finestrelles.

Gràcies a vosaltres podem realitzar moltes activitats que d’altra manera no seria possible fer amb la mateixa freqüència: desplaçar-nos a veure espectacles, museus, practicar esport amb altres entitats, portar a passejar les persones més desfavorides que no tenen família a prop per atendre-les, etc.

Vols ser voluntari a la nostra Fundació?

Si estàs interessat truca al 93 371 34 41 o envia un correu a: info@fundaciofinestrelles.com

Aquestes són algunes de les persones que s’han compromès amb Finestrelles:

Dr. Jaume Viguera
Metge

Finestrelles és diferent. Si vols saber si connectes amb els nois, no esperis unes paraules de cortesia ni una salutació ritual. Ho sabràs amb el seu somriure, l’abraçada o el petó que et faran quan et vegin. Una meravella.

Isabel Esteve
Comercial

Ja porto set anys a la Fundació. Ha estat l’experiència més dolça que he tingut. Les persones amb les quals em trobo dia a dia m’han ensenyat a ser millor persona i a valorar més les coses, coses que abans eren insignificants per a mi. També vull donar les gràcies al personal encantador que m’ha fet sentir una més entre ells.

Pepi Bonet
Auxiliar d'educació infantil

Vaig començar a col·laborar fa uns mesos sense saber molt bé on anava ni què em trobaria. La meva sorpresa va ser descobrir un món nou ple de bons sentiments que m’han ajudat a omplir-me personalment gràcies a tot el que rebo per part dels nois i noies del centre.

Pere Sardà
Administratiu

Gràcies a la primera trobada d’ONGs organitzada a Nestlé, vaig descobrir la Fundació. Ha passat gairebé un any i el balanç és més que positiu. He trobat unes persones meravelloses, que et donen “carinyo” a canvi de res. També he trobat un equip de treballadors de gran professionalitat i, el que encara és més important, amb compromís i il·lusió. Tots ells em donen més del que jo els puc donar.

Neus Sañudo
Perruquera

Feia molt que volia ajudar, però no sabia ben bé com. Gràcies a la pàgina web www.miaportacion.org vaig descobrir que podia ser útil. Què millor que ajudar amb allò que més domino, que és la perruqueria? Rebo molt “carinyo” per part dels nois i noies, són molt agraïts, alegres i divertits.

Juanjo Salido
Professional

Com a professional en l’àmbit de la comunicació desitjava aportar la meva experiència. Va sorgir l’oportunitat de col·laborar en el projecte de crowdfunding. El més apassionant d’aquesta participació és veure com gent que no està lligada a la Fundació hi col·labora de forma totalment desinteressada.

Roser
Mestressa de casa

Ha estat el meu primer any de voluntària a Finestrelles. Si hagués de concentrar en una frase la meva experiència seria “he rebut molt més del que he donat”. Gràcies a tots.

Anna Hervás
Fisioterapeuta

Amb el “carinyo” dels nois i noies i la bona rebuda que em va fer el personal que hi treballa m’he sentit molt a gust i molt còmode des del primer dia. Molta gent no entén que faci de voluntària, però jo crec que és una altra manera d’aprendre, de conèixer i d’evolucionar personal i professionalment. Estic contenta de formar part d’aquest equip.

Marta Roca Torelló
Gestiona una empresa de jardineria

Vaig conèixer la Fundació realitzant un projecte de disseny per al jardí de Finestrelles. Ara col·laboro amb el taller de jardineria i hort. Els nois i noies de la Fundació m’han ensenyat moltíssim! Em sento molt agraïda de poder participar i, amb tota sinceritat, és un dels aspectes que més m’agraden de la meva feina. Em sento entre amics i feliç! Gràcies!

Paz García
Actualment aturada

La meva experiència com a voluntària va començar acompanyant al súper equip de bàsquet i donant un cop de mà al taller o participat en sortides a concerts i trobades. És una col·laboració molt petita: ser-hi, ajudar-los, escoltar la seva cap de setmana, però saber que pot ser alguna cosa gran per a ells és una gran satisfacció. El millor: tot aquest afecte, petons i abraçades que et portes a casa.

José Orellana
Jubilat

Formo part de la junta del Casal del Gall d’Esplugues i allà és on vaig conèixer a un dels professionals de la Fundació que em va proposar anar a Finestrelles per ensenyar a jugar a petanca. A partir d’aquest dia és el millor que he fet. Ja porto uns anys i l’afecte que rebo és més del que jo dono. Amb la petanca han prosperat moltíssim i quan vam sortir de competició ho fan molt bé gràcies a l’entrenament de totes les setmanes, faci fred o calor. Gràcies a totes les persones que formen la Fundació!

Fes-te amic