Inici > Què fem

Què fem

Atenem a persones amb discapacitat intel·lectual: treballem pel seu benestar i la seva qualitat de vida

La Fundació Finestrelles és una fundació que es dedica des de fa més de 40 anys a atendre les persones amb discapacitat intel·lectual, des d’una atenció veritablemente centrada en la persona. Per això, disposa de diferents serveis i teràpies que li permet crear programes adaptats a les necessitats i desitjos de cada persona amb discapacitat intel·lectual, amb l’objectiu de desenvolupar al màxim les seves habilitats, capacitats i autonomia.

Servei Residència

Els serveis de Llar Residència i Residència son recursos d’habitatge per a persones amb discapacitat intel·lectual que es converteixen en una veritable llar per a ells i acompanyats per a professionals especialitzats en cada una de les seves necessitats.

Taller ocupacional

El Taller ocupacional està format per activitats d’ocupació per a totes aquelles persones que no poden accedir a una feina i que estan dissenyades per enfortir les seves capacitats individuals, fer-los sentir útils i treballar la seva autonomia.

Teràpies i programes

Desenvolupem contínuament teràpies i programes personalitzats a les necessitats de cada persona per tal d’afavorir el desenvolupament de les seves capacitats físiques i cognitives per a una atenció veritablement centrada en la persona.

Servei Respir

El Servei Respir és un recurs d’habitatge puntual pensat per a aquelles persones amb discapacitat intel·lectual que viuen amb les seves famílies però que necessiten passar uns dies fora de l’entorn familiar.

Servei esportiu

El parc biosaludable, el gimnàs i la piscina climatitzada ens permeten realitzar activitats esportives personalitzades com gimnàstica, natació, futbol i bàsquet amb el control i seguiment d’una fisioterapeuta.

Lleure

Entenem el lleure i l’ oci a Finestrelles com un espai individual i grupal molt important per la vida de les persones on poder escollir com dedicar el seu temps lliure i poder-ho dur a terme.

Saber más