Inici > Blog

Sant Jordi Solidari 2021

Publicat el 26.04.2021 en Actes benèfics Oci i lleure Taller ocupacional

Sant Jordi és una de les dates més esperades a Finestrelles. Per a nosaltres és un dia per celebrar i compartir. A causa de la situació actual vàrem celebrar la diada de forma exclusiva en el nostre jardí amb les persones usuàries de la fundació. Va ser un dia molt divertit: vàrem jugar a diferents […]

Concert Benèfic 2020: L’Òpera és medicina

Publicat el 30.10.2020 en Actes benèfics

La gala va commemorar el 45è aniversari de la fundació a més de ser un homenatge a tots els que lluiten cada dia per la COVID-19. Tot i les restriccions l’espectacle va ser tot un èxit, més de 450 persones van seguir l’acte des de casa amb la retransmissió en directe a través d’Internet.

Gran acollida de l’Àpat Solidari per Finestrelles

Publicat el 20.07.2020 en Actes benèfics

Normalment el Sopar de les Estrelles se celebra durant el mes de juny a les instal·lacions de la fundació. Donades les circumstàncies, ens vàrem veure amb la necessitat de reinventar-nos i innovar amb l’Àpat Solidari per Finestrelles. La iniciativa es va celebrar durant tota  la setmana del 6 al 12 juliol, on tothom podia col·laborar amb la compra d’un menú de qualitat amb beneficis solidaris. La iniciativa va rebre una gran acollida i vam repartir més de 180 menús.

Sant Jordi contra la Covid-19

Publicat el 23.03.2020 en Actes benèfics Oci i lleure

Sant Jordi sempre ha sigut un dia especial per tot l’equip de la Fundació Finestrelles. Però aquest any hem prepart un vídeo amb tot l’equip i persones usuàries per recordar que seguíem estant al teu costat en una Diada tan excepcional.Tot aquell que faci una donació rebrà una rosa virtual.

Fes-te amic