Inici > Blog

Concert Benèfic 2020: L’Òpera és medicina

Publicat el 30.10.2020 en Actes benèfics

La gala va commemorar el 45è aniversari de la fundació a més de ser un homenatge a tots els que lluiten cada dia per la COVID-19. Tot i les restriccions l’espectacle va ser tot un èxit, més de 450 persones van seguir l’acte des de casa amb la retransmissió en directe a través d’Internet.

Gran acollida de l’Àpat Solidari per Finestrelles

Publicat el 20.07.2020 en Actes benèfics

Normalment el Sopar de les Estrelles se celebra durant el mes de juny a les instal·lacions de la fundació. Donades les circumstàncies, ens vàrem veure amb la necessitat de reinventar-nos i innovar amb l’Àpat Solidari per Finestrelles. La iniciativa es va celebrar durant tota  la setmana del 6 al 12 juliol, on tothom podia col·laborar amb la compra d’un menú de qualitat amb beneficis solidaris. La iniciativa va rebre una gran acollida i vam repartir més de 180 menús.

Sant Jordi contra la Covid-19

Publicat el 23.03.2020 en Actes benèfics Oci i lleure

Sant Jordi sempre ha sigut un dia especial per tot l’equip de la Fundació Finestrelles. Però aquest any hem prepart un vídeo amb tot l’equip i persones usuàries per recordar que seguíem estant al teu costat en una Diada tan excepcional.Tot aquell que faci una donació rebrà una rosa virtual.

Sopar de les Estrelles a Finestrelles

Publicat el 25.06.2019 en Actes benèfics

Per segon any consecutiu, el Sopar de les Estrelles celebrat als jardins de la nostra fundació, va ser un gran èxit que devem sens dubte a totes les persones i entitats que van fer-ho possible, tant amb la seva presència com amb la seva col·laboracíó desinteressada. Esperem que tots els assistents gaudissin tant com nosaltres […]

Fes-te amic