Inici > Què pots fer tu > Fes-te amic de la Fundació

Fes-te amic de la Fundació

Fes-te amic Fundació FinestrellesGràcies a l’esforç dels amics de la Fundació podem tirar endavant projectes que d’altra manera no serien possibles.

Gràcies per fer-ho possible i per convertir-te en part de la família Finestrelles!

A més a més, ara les teves aportacions desgraven més! Si vols saber-ne més, fés clic aquí.

10€ mensual30€ mensual50€ mensual

He llegit i accepto la política de privacitat i condicions d'ús de fundaciofinestrelles.com.
Accepto que fundaciofinestrelles.com m'enviï el càrrec mensual al meu banc que jo he triat com a donació fins que jo decideixi cancel·lar-lo.
Accepto rebre el newsletter per email amb articles, notícies i promocions de la Fundació Finestrelles.

Què fem amb les teves dades?
A la Fundació Finestrelles et demanem les teves dades per poder inscriure't com a soci i poder enviar-te la quota mensual com a soci.

Si vols més informació sobre el tractament que li donem a les dades llegeix la nostra política de privacitat i ús de galetes.

Fes-te amic