Vols estar al dia de tot el que fem?

Saber més
El Responsable del tratamiento es Fundació Pro Disminuits Psíquics Finestrelles con la finalidad de remitir nuestra Newsletter mediante el proveïdor Mailchimp, servicio de la empresa The Rocket Science Group LLC ubicada en Estados Unidos de América i adherida al acuerdo EU-US Privacy Shiedl, información disponible en privacyshield.gov.

Com pots ajudar-nos

No totes les famílies poden oferir als seus germans o fills l'accés a teràpies i serveis claus per a un millor desenvolupament físic i cognitiu. Ajuda'ns a becar a persones amb DID perquè puguin accedir a ells.

Donar ara

Servei residencial

Una llar per a tots ells. Un espai on actualment viuen 28 nois i noies en un entorn familiar que atén les seves necessitats i els ajuda a desenvolupar al màxim la seva autonomia.

Coneix la nostra residència

Taller

El servei de teràpia ocupacional els ajuda a desenvolupar les seves capacitats i sentir-se útils, a la vegada que estimula la creativitat i la seva capacitat cognitiva.

Vine a veure el nostre art!

Teràpies

Finestrelles busca, identifica i implanta contínuament nous serveis i teràpies que afavoreixen a l'estimulació cognitiva i el benestar de les persones usuàries: musicoteràpia, hort o informàtica son alguns d'ells.

Descobreix les nostres teràpies