Inici > Blog > 50 ANYS DE MODA VINTAGE

50 ANYS DE MODA VINTAGE

Publicat el 18.12.2023 en Sense categoria

Des de la FUNDACIÓ FINESTRELLES preguem que marqueu en vermell la data del dimecres 20 de Març de 2024.

Organitzem, en el MEAM (Museu europeu d’Art Modern), una exposició única de 50 anys de moda vintage procedent de col·leccions privades i composta per vestits de núvia i vestits de nit creats entre els anys 1942 i 1992, de grans dissenyadors de la moda nacional i internacional.

Es compon de 26 vestits cedits en exclusiva a la Fundació Finestrelles per a una nit benèfica en el Museu Europeu d’Art Modern de Barcelona. Al costat de l’obra del museu, vestits exposats de Dior, Balenciaga, Lanvin, Guy Laroche, Jorge Gonsalves i Pedro Rodriguez entre altres. Tot acompanyat d’una actuació musical així com cocktail final per a tots els assistents i una subhasta d’un vestit de núvia.

COM COMPRO LA MEVA ENTRADA O DONACIÓ FILA ZERO

Pots realitzar una transferència bancària en el compte: ES52 2100 2742 3102 0006 4463 indicant ESDEVENIMENT MODA VINTAGE 2024, el teu NOM i el Núm. D’ENTRADES.

Per a qualsevol consulta trucar al telèfon 933 71 34 41

Paraules relacionades:

Encara no hi ha comentaris per "50 ANYS DE MODA VINTAGE"

Deixa el teu comentari

Fes-te amic