Inici > Blog > Concert Benèfic 2020: L’Òpera és medicina

Concert Benèfic 2020: L’Òpera és medicina

Publicat el 30.10.2020 en Actes benèfics

La Fundació Finestrelles celebra el 45è aniversari amb el tradicional Concert Benèfic. La gala va ser un homenatge a tots els que lluiten cada dia per la nostra salut i benestar.

El passat 26 d’octubre es va celebrar el concert benèfic de la Fundació Finestrelles. L’ esdeveniment es va dur a terme a l’auditori AXA de Barcelona. Finalment, seguint les indicacions generals de l’administració sanitària i per un criteri de prudència, la gala es va retransmetre de forma exclusiva per streaming mitjançant el canal YouTube de la Fundació Finestrelles.

Sota el nom “L’Òpera és medicina“, la gala va ser un homenatge a tots els que lluiten cada dia per la nostra salut i el nostre benestar. L’obra creada, dirigida i presentada per Marcel Gorgori. Un any més, en Marcel va ser l’encarregat de fer que els espectadors viatgessin en el temps, mirant com ha tractat el personal mèdic, la medicina, i la malaltia, la història de l’òpera. Això va ser possible amb les grans interpretacions de moments emblemàtics de la història de la música. L’espectacle va ser representat pel baríton Toni Marsol, el tenor Carles Cosías, la soprano Isabella Gaudí i al piano Josep Buforn.

Finalment, tot i la situació de incertesa la gala benèfica COVID-19 per finestrelles va ser tot un èxit. Més de 450 persones van seguir l’acte des de casa amb la retransmissió en directe a través d’Internet. La fundació expressa el seu enorme agraïment, per la gran acollida que ha tingut aquesta edició amb el nou format. Tenint en compte la comprensió i flexibilitat pels canvis d’última hora. Tot i això s’han sentit recolzats i els amics de Finestrelles han convertit l’acte en un veritable èxit.

L’ actuació es pot visualitzar en aquest enllaç i es poden seguir fent aportacions realitzant una transferència bancària al compte ES52 2100 2742 3102 0006 4463. Indicant ESPECTACLE BENÈFIC i el teu NOM. També és possible amb l’opció de col·laboració per BIZUM. Codi 00973.

La total recaptació de l’acte anirà destinada al fet que les persones usuàries de la Fundació Finestrelles, persones amb discapacitat intel·lectual, puguin gaudir al llarg de l’any d’activitats que ajudin a millorar la seva estimulació cognitiva.

Paraules relacionades:

Encara no hi ha comentaris per "Concert Benèfic 2020: L’Òpera és medicina"

Deixa el teu comentari

Fes-te amic