Inici > Blog > Concert Benèfic 2023

Concert Benèfic 2023

Publicat el 30.10.2020 en Actes benèfics

Aquest passat dijous 2 de novembre de 2023, vam celebrar l´ espectacle “ Maria Callas. 100 anys de mite” a l´ Auditori Axa de Barcelona. Un acte produït i dirigit per Marcel Gorgori, i amb la col·laboració de les cantants Isabella Gaudí, Laura Vila, Eugènia Montenegro acompanyats  al piano per Josep Buforn.

L´ acte va ser un èxit i 400 persones van acompanyar-nos en directe. Entre els assistents vàrem comptar amb la presència del conseller de Drets Social, Sr. Carles Campuzano, així com Josep Santacreu, flamant nou president de la Cambra de Barcelona, entre d´ altres personalitats. Agrair la el recolzament i la presencia de tots els assistents així com els patrocinadors que donen suport a l´ acte.

La recaptació de l’ acte anirà destinada un any més a fer possible que els nostres usuaris puguin gaudir d’activitats extraordinàries que millorin les seves capacitats  cognitives i emocionals, dins uns programes que no podríem desplegar amb les condicions normals de finançament.

Paraules relacionades:

Encara no hi ha comentaris per "Concert Benèfic 2023"

Deixa el teu comentari