Inici > Blog > Finestrelles i la UIC, compromeses amb el #UICSocialDay

Finestrelles i la UIC, compromeses amb el #UICSocialDay

Publicat el 08.03.2018 en Actes benèfics

El passat 6 de març, la UIC va celebrar el seu #UICSocialDay, una jornada de col·laboració i suport amb diferents causes socials.

Sota el lema “El dia de les missions possibles”, la UIC va iniciar la jornada amb l’objectiu d’implicar als seus estudiants en l’ajuda als col·lectius més desfavorits i ho fa a través de diferents missions.

Aquest any, com l’anterior, Finestrelles es va adscriure a aquest dia tan important per a la Universitat, amb l’objectiu de conscienciar i sensibilitzar als públics més joves de les necessitats de les persones amb discapacitat intel·lectual.

La primera va ser la Missió Diversió, en la qual els estudiants es van desplaçar fins a la Fundació Finestrelles per jugar a la petanca amb els nois i noies de la fundació. Es van apuntar 13 alumnes. Els vam explicar qui som i, seguidament, vam celebrar un torneig de petanca que va ser molt competitiu.

També vam participar en la Missió Do-Re-Mi, que es va celebrar al Campus de la Universitat i, durant la qual, diferents estudiants tocaven instruments per donar música a les activitats organitzades. 10 persones usuàries de Finestrelles es van desplaçar al campus acompanyades d’una monitora i van motivar als estudiants a escriure desitjos en un paper per fer una guirlanda de bones intencions sota la música en directe dels artistes.

Finalment, per la tarda, vam participar en la Missió Desitjos Dolços i vam elaborar conjuntament braçalets de llaminadures.

Va ser una jornada de reflexió i sensibilització plena de bons desitjos, art, col·laboració i treball en equip que creiem que va beneficiar a ambdues parts.

Volem agrair a tots els participants i a la UIC la seva implicació amb les causes socials i la seva ajuda en difondre el missatge.

Gràcies per comptar amb nosaltres i fins el proper any!

Comentaris

Encara no hi ha comentaris per "Finestrelles i la UIC, compromeses amb el #UICSocialDay"

Els comentaris estan tancats
Fes-te amic