Inici > Blog > Un dia especial… gràcies a Telefónica!

Un dia especial… gràcies a Telefónica!

Publicat el 26.10.2016 en Voluntariat corporatiu

El passat divendres 21 d’octubre vam celebrar una jornada de voluntariat corporatiu amb col•laboradors i col•laboradores de la Fundación Telefónica, més de 50 persones que van realitzar diferents tasques de jardineria, postals i ceràmica amb l’ajuda i suport dels nois i noies de Finestrelles que van voler participar.

En nom de Finestrelles, volem agrair a Telefónica que compartís aquest dia amb nosaltres. Aquestes jornades aporten un veritable estímul pels nostres usuaris ja que ens permeten treballar la comunicació, la relació amb els altres i el treball en equip.

Des de divendres, el nou Espai Aromàtiques portarà el nom de Fundación Telefónica: una placa commemorativa que ens recordarà sempre l’ajuda inestimable que ens heu prestat.

Encara no hi ha comentaris per "Un dia especial… gràcies a Telefónica!"