Inici > Blog > Gràcies per venir a la Jornada de Portes Obertes de Finestrelles

Gràcies per venir a la Jornada de Portes Obertes de Finestrelles

Publicat el 23.09.2018 en Actes benèfics

La Jornada de portes obertes a la Fundació Finestrelles que vam celebrar el passat dia 20 de setembre va ser tot un èxit!

Dijous passat vam obrir les nostres portes en motiu de la Festa Major d’Esplugues de Llobregat perquè tots els ciutadans i ciutadanes d’Esplugues poguessin venir a conèixer la nostra fundació, les persones que aquí resideixen i les activitats que duem a terme.

Per a això, vam organitzar diferents activitats al llarg del dia en què van participar les persones de Finestrelles i tots els que van venir a visitar-nos, entre ells la Sra. Laia Flotats, regidora de l’Ajuntament de Sant Just Desvern.

Tallers d’estampació de bosses, dansa, activitats amb gossos… aquestes van ser alguna de les activitats que vam compartir i que formen part de les teràpies dissenyades per Finestrelles per fomentar l’autonomia, el desenvolupament cognitiu i les capacitats de les persones a qui devem la nostra raó de ser.

Va ser una jornada molt especial per a tots nosaltres en la qual us agraïm que hàgiu format part.

Encara no hi ha comentaris per "Gràcies per venir a la Jornada de Portes Obertes de Finestrelles"

Deixa el teu comentari