Inici > Blog > Més cura en salut bucodental gràcies a l’associació ADADI

Més cura en salut bucodental gràcies a l’associació ADADI

Publicat el 06.02.2015 en Les nostres teràpies

El passat 30 de gener Finestrelles va signar un conveni de col·laboració amb l’Associació Dental d’Ajuda al Disminuït (ADADI) per desenvolupar el seu programa de prevenció i promoció d’hàbits saludables en el camp de la salut bucodental.

Concretament, ADADI oferirà gratuïtament a tots els usuaris i usuàries de la Fundació una revisió periòdica i assistència a aquelles que ho requereixin en unes condicions econòmiques favorables. Alhora, proporcionarà consell expert a la Direcció assistencial de la Fundació sobre tots aquells aspectes que puguin impulsar el seu programa de prevenció i promoció d’hàbits saludables, així com suport a l’equip professional i famílies. En paral·lel, també s’obre una via de col·laboració per impulsar la recerca clínica en relació amb el món de la discapacitat, entre d’altres iniciatives.

Encara no hi ha comentaris per "Més cura en salut bucodental gràcies a l’associació ADADI"