Inici > Blog > Portes obertes a la Fundació Finestrelles!

Portes obertes a la Fundació Finestrelles!

Publicat el 23.05.2019 en Actes benèfics

El proper dijous 30 de maig, us convidem a gaudir amb nosaltres de la nostra Jornada de portes obertes, una tarda de festa, art i música per a tots els qui vulguin conèixer-nos millor.

Podreu compartir amb nosaltres i les persones que atenem els nostres tallers, escoltar la conferència de l’Andy Trias sobre la situació de les persones amb discapacitat i gaudir d’un concert en directe i d’una actuació del grup de dansa de la Fundació Finestrelles.

No t’ho perdis!

15:30. ART

• Tallers artesanals: Intervencions Assistides amb Animals, Ceràmica i Papereria.
  • Visita a les instal·lacions.

17:00. DIVULGACIÓ

Taula Rodona amb Andy Trias

18:00. MÚSICA

Concert de Guillem Joan i actuació del grup de dansa de Finestrelles.

Durant el concert podreu gaudir també d’un pica pica amb els nois i noies de la Fundació.

Atesa la capacitat limitada dels tallers, recomanem reservar plaça a través d’aquest enllaç.

Encara no hi ha comentaris per "Portes obertes a la Fundació Finestrelles!"

Deixa el teu comentari