Inici > Blog > Vacances solidàries a la Fundació Finestrelles: marxem a Sevilla!

Vacances solidàries a la Fundació Finestrelles: marxem a Sevilla!

Publicat el 20.07.2019 en Persones i empreses Finestrelles

Vacances solidàries a la Fundació Finestrelles: Gràcies a la iniciativa de la Fundación Telefónica, a partir del proper 29 de juliol, Finestrelles se’n va a Sevilla

Professionals, jubilats i pre-jubilats de la Fundació Telefònica fan anualment de voluntaris durant l’estiu per acompanyar a persones en situació de vulnerabilitat de vacances. Aquest any, Finestrelles ha pogut gaudir d’aquesta iniciativa i un grup de persones amb discapacitat de la Fundació junt amb monitors del centre i voluntaris de Telefónica marxaran a Sevilla una setmana per conèixer la capital andalusa.

Un cop allà, l’objectiu és visitar la ciutat però també gaudir d’un campament tecnològic on aprendrem sobre robòtica, realitat virtual o impressió 3D. Tota una novetat per a nosaltres! Unes vacances solidàries a la Fundació Finestrelles de les que gaudirem molt!

L’objectiu de la Fundación Telefónica amb aquesta iniciativa és fomentar les oportunitats d’integració de col·lectius vulnerables i reduir el risc d’exclusió social i, per això, comptaran amb l’ajuda de Finestrelles.

A la nostra propera revista podreu veure un reportatge fotogràfic de les nostres vacances educatives i d’integració que hem d’agrair a la iniciativa de la Fundación Telefónica. Gràcies per tot!

Encara no hi ha comentaris per "Vacances solidàries a la Fundació Finestrelles: marxem a Sevilla!"