Inici > Blog > Aquesta nit, tots hem estat campions

Aquesta nit, tots hem estat campions

Publicat el 30.11.2018 en Actes benèfics

“Els nostres campions”, un espectacle per a aprendre a valorar a les persones amb discapacitat intel·lectual

Gràcies. Gràcies a totes les persones que vau poder assistir al nostre espectacle benèfic d’enguany i a totes les que no vau poder assistir però que ens demostreu dia a dia que esteu al nostre costat. Aquest any, vam voler destacar la importància d’aprendre a valorar les capacitats de les persones amb discapacitat intel·lectual.

Dirigit i presentat per Marcel Gorgori, l’espectacle va voler demostrar a través de l’òpera i el cinema la importància d’aprendre a detectar i potenciar les virtuts, valors i capacitats de les persones amb discapacitat intel·lectual en comptes de centrar-se en les seves dificultats.

Per a això, Marcel Gorgori va comparar escenes d’òperes com Rigoletto de Verdi o la Flauta Màgica de Mozart amb la premiada pel·lícula Campions.

Les àries van ser interpretades per la soprano Isabel Gaudí, el tenor Carlos Cosías i el baríton Carlos Pachón, acompanyats pel pianista Josep Buforn.

Durant l’acte es va homenatjar als esportistes de la Fundació, que van ser mereixedors de medalla d’or i plata en la modalitat de petanca als Special Olympics 2018 recentment celebrats a la Sèu d’Urgell – Andorra.

Tal com va comentar la Susana Pinya, fisioterapeuta i directora de l’àrea d’esports, davant els més de 500 assistents a l’acte: “l’esperit de superació personal i la capacitat d’afrontar la frustració són valors que destaquen en les persones amb discapacitat i de les que podem sens dubte aprendre molt“.

També va destacar que és part de la feina de cada professional saber trobar la millor manera de comunicar-se.

La cloenda de l’acte va ser realitzada pel Dr. Lluís Monset, president de la Fundació Finestrelles, que va voler agrair als assistents, patrocinadors, professionals i usuaris de la Fundació la seva dedicació i recolzament a la fundació.

De part de totes les persones que formem part de la Fundació, només podem reiterar l’agraïment del Dr. Monset: gràcies per estar al nostre costat. Gràcies per ser-hi i fer-ho possible.

Una resposta a "Aquesta nit, tots hem estat campions"

Deixa el teu comentari

Fes-te amic