Inici > Blog > La Masia del FC Barcelona visita Finestrelles

La Masia del FC Barcelona visita Finestrelles

Publicat el 19.03.2019 en Taller ocupacional

Masia del FC Barcelona Dins del projecte Masia Solidaria que duu a terme la Fundació FC Barcelona, ens sentim honrats d’anunciar-vos que el passat mes de gener la Fundació Finestrelles va ser seleccionada per a ser una de les entitats col·laboradores. La iniciativa Masia Solidària té com a objectiu que dins del cicle formatiu dels jugadors i jugadores dels diferents esports integrats a la Masia del FC Barcelona s’incloguin activitats socials que permetin als joves esportistes conèixer de prop altres realitats socials. La qual cosa els ajuda a créixer tant en l’àmbit personal com humanístic.

El passat 6 de març era la 3a trobada. Aquesta vegada qui ens va visitar van ser els jugadors de la Masia del FC Barcelona. En concret l’equip de Cadet de Futsal. Acompanyats per l’equip tècnic, l’excapità de l’equip de Bàsquet i actualment membre de la Fundació, Rodrigo de la Fuente. Aquesta vegada també ens visitava el Sr. Xavier Perez Farguell, patró de la Fundació FC Barcelona.

Per a tots els membres de la família Finestrelles va ser una tarda molt especial. Tant les persones usuàries com els educadors vam gaudir compartint amb tots els esportistes una tarda als tallers de ceràmica, pintura i sabons. Les paraules d’agraïment que ens va dirigir el capità de l’equip en finalitzar la tarda van ser molt ben rebudes. Atès que nosaltres també vam estar molt agraïts de tenir-los entre nosaltres. Els pròxims mesos tenen previst venir altres equips d’altres disciplines. Desitgem que gaudeixin de l’activitat tant com nosaltres de la seva visita. Gràcies i enhorabona Barça per aquest projecte tan inclusiu com és la Masia Solidària.

Encara no hi ha comentaris per "La Masia del FC Barcelona visita Finestrelles"

Deixa el teu comentari