Inici > Blog > Sopar de les Estrelles a Finestrelles

Sopar de les Estrelles a Finestrelles

Publicat el 25.06.2019 en Actes benèfics

Per segon any consecutiu, el Sopar de les Estrelles celebrat als jardins de la nostra fundació, va ser un gran èxit que devem sens dubte a totes les persones i entitats que van fer-ho possible, tant amb la seva presència com amb la seva col·laboracíó desinteressada.

Esperem que tots els assistents gaudissin tant com nosaltres de l’experiència gastronòmica que ens va oferir l’equip del Restaurant Les Magnòlies, amb la família Fradera-Gumà al front i el xef Víctor Torres amb tot el seu equip, així com l’exquisit maridatge de vins ofert per Torelló viticultors. Sens dubte la mestria i generositat demostrada pel periodista Manel Fuentes fou també peça fonamental en l’èxit de la nit.

Diem que és el Sopar de les Estrelles perquè les persones usuàries, els professionals de la Fundació i totes les persones i empreses que vau ser-hi presents, formeu en aquesta nit màgica del solstici d’estiu, una gran constel·lació que il·lumina el manteniment d’una tasca social il·lusionant, innovadora i pro-activa.

Gràcies a la recaptació assolida podrem seguir oferint teràpies i serveis més personalitzats i eficaços, per tal de desenvolupar al màxim les capacitats dels nostres usuaris i millorar la seva qualitat de vida i el seu benestar, així com el de les seves famílies.

Al llarg del sopar es van atorgar dues beques:

• La Beca a l’Esport otorgada per Laboratoris Salvat servirà per mantenir i millorar els Serveis Esportius de Finestrelles, imprescindibles per potenciar les capacitats físiques de les nostres persones ateses i a la vegada fomentar el treball en equip, les relacions interpersonals i la comunicació. La possibilitat, a tall d’exemple, de participar en els Special Olympics, és per a tots ells un moment especialment important i emotiu amb una altíssima incidència en la seva autoestima.

• La Beca canoteràpia otorgada per Laboratoris Alexion es destinarà  a la Teràpia Assistida amb animals, un programa d’estimulació sensorial i desenvolupament de l’autonomia i el benestar a través de la interacció amb un equip de gossos, especialment entrenats per a aquest fi.

En nom de tots els qui formem la familia Finestrelles moltes gràcies un cop més per fer-ho possible. Per acompanyar-nos en una nit tant especial, però sobretot per ser-hi al llarg de tot l’any.

Fotógraf: Fotògraf: Oliver Adell

Encara no hi ha comentaris per "Sopar de les Estrelles a Finestrelles"