Inici > Blog > Carmen Borja organitza una venda solidària a favor de la Fundació Finestrelles

Carmen Borja organitza una venda solidària a favor de la Fundació Finestrelles

Publicat el 11.01.2019 en Actes benèfics

Carmen Borja va inaugurar nou establiment amb una venda social i un 40% de descompte en tots els seus productes

La tenda Carmen Borja de roba de llit i taula d’alta qualitat va inaugurar a Barcelona nou establiment amb una venda solidària a favor de la Fundació Finestrelles dels passats 21 a 24 de gener. L’adreça és carrer Rosselló 212 (entre Balmes i Rambla Catalunya).

Aprofitant que estem en temps de rebaixes, l’establiment va oferir  un 40% o un 50% de descompte en tots els seus productes, tot i que si algun dels productes estigués exhaurit, la marca es comprometia a fabricar-lo a mida respectant el descompte del 40% a tots aquells clients que s’identifiquessin com a amics de la Fundació Finestrelles i que realitzessin les compres del 21 al 24 de gener.

Podeu conèixer més a fons tot allò que hi podreu trobar en el seu catàleg. Des de Finestrelles, volem agrair la iniciativa social de Carmen Borja i agrair-li que hagi pensat en la nostra fundació per dur a terme el seu projecte social.

Els beneficis derivats de la venda es destinaran a crear nous serveis i teràpies per a les persones amb discapacitat intel·lectual de la Fundació.

La iniciativa va ser un èxit de participació! Gràcies per fer-ho possible.

Una resposta a "Carmen Borja organitza una venda solidària a favor de la Fundació Finestrelles"

• El 19.02.2019 , Lourdes Mas ha comentat:

Un plaer treballar amb Carmen Borja i especialment amb la Yolanda Pisa i la Roxana Alvarez de Lugo, responsable de la botiga.