Inici > Blog > Venda solidària a favor de la Fundació Finestrelles del 21 al 24 de gener

Venda solidària a favor de la Fundació Finestrelles del 21 al 24 de gener

Publicat el 11.01.2019 en Actes benèfics

Carmen Borja inaugura nou establiment amb una venda social i un 40% de descompte en tots els seus productes

La tenda Carmen Borja de roba de llit i taula d’alta qualitat inaugura a Barcelona nou establiment amb una venda solidària a favor de la Fundació Finestrelles dels propers 21 a 24 de gener.L’adreça és carrer Rosselló 212 (entre Balmes i Rambla Catalunya).

Aprofitant que estem en temps de rebaixes, l’establiment oferirà  un 40% o un 50% de descompte en tots els seus productes, tot i que si algun dels productes estigués exhaurit, la marca es compromet a fabricar-lo a mida respectant el descompte del 40% a tots aquells clients que s’identifiquin com a amics de la Fundació Finestrelles i que realitzin les compres del 21 al 24 de gener.

Podeu conèixer més a fons tot allò que hi podreu trobar en el seu catàleg. Des de Finestrelles, volem agrair la iniciativa social de Carmen Borja i agrair-li que hagi pensat en la nostra fundació per dur a terme el seu projecte social.

Els beneficis derivats de la venda es destinaran a crear nous serveis i teràpies per a les persones amb discapacitat intel·lectual de la Fundació.

Us ho perdreu?

Comentaris

Encara no hi ha comentaris per "Venda solidària a favor de la Fundació Finestrelles del 21 al 24 de gener"

Deixa el teu comentari